الخميس، 16 أكتوبر 2008

*****أنا وانا****

عندما تتلاقي الارواح وتتألف
عندما تتشابه الاذواق ,عندما تتناغم الافكار وتتلاقي
عندما تكون الابتسامه هي مفتاح اللقاء ودائما مرسومه علي الشفتين
عندما يكون اللقاء هو أسعد اللحظات وأتعسها في نفس الوقت,
لانه مهما طال اللقاء فالعلم بان له نهايه مؤلم,
عند النظر اليه تعلم انك تنظر الي نفسك,وعندما تغوص في عينيه تري ما بداخل نفسك,
عندما تهم بالكلام يسبقك.بل وربما ينطلق اللسان بنفس الكلمات في اللحظه نفسها,
عندما تتشابه الحركات والافعال وحتي ردود الافعال,
عندما تمتلئ النظرات بالحب والشوق والحنان والحزن,
عندها فقط اشعر انني معي

هناك 7 تعليقات:

الفارس الملثم يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

انا بعيد عن الناس كلها
ومش عايزة اقرب
لكن ماقدرتش اشوفك فرحانه ومش اقولك ربنا يديم عليكى الفرح ياقلبى

وربنا يحفظلك الحب ده

aya يقول...

حبيبه.
مالك يا قلبي ايه الي مزعلك وليه بعيده انا رحت المدونه عندك ومش قدرت اعلق علي انك هتبعدي ليه كده؟؟؟؟بجد مش هقولك هتوحشيني لاني اصلا موش هسمحلك انك تبعدي معرفش ازاي بس اهو كده وخلاص ....بس بجد استعيي بالله اوي وربنا ارحم واكرم من انه يسيبك زعلانه
ربنا يصلح لك حالك ويزيل عنك الزعل واي حاجه خنقاكي
ربنا يرزقك فرحه زيها واحسن يا حبيبتي

aya يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
نـــــور يقول...

ازيك
وحشتينى
بحبك

انا مقدرش ابعد اصلا
دى فتره وعدت
وحت لو لاقدر الله قررت ابعد عن الكل
انت لا
انتى نسيتى اننا اتفقنا انك اختى الصغيره؟؟
:)

aya يقول...

ربنا يخليكي ليا يا حببيبه الا قوليلي ايه حكايه نور ده؟

نـــــور يقول...

نور اسمى الحقيقى يابنوته
عادى يعنى بتحصل:)

بس حبيبه ده اسم كده ماما ونينا بينادونى بيه وجاى من وصفى بانى حنونه
شفتى الحلاوة:)
يعنى الاتنين اسمى
عقبالك :))